Szkolenie-„Kontrola postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w świetle ustawy PZP”Rekrutacje bieżące
Spółdzielnia Socjalna Równość z siedzibą w Krakowie w związku z realizacją projektu „Podniesienie kompetencji kadr OWES” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.9 Rozwój ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
ogłasza nabór na szkolenie:
„Kontrola postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w świetle ustawy PZP”
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Forma spotkania: szkolenie będzie realizowane w formule ON- LINE na platformie ZOOM
Wymiar spotkania: 16 godzin dydaktycznych
Terminy spotkania:
28.11.2022 – Platforma Zoom, godziny 9:00 – 13:15
29.11.2022 – Platforma Zoom, godziny godziny 9:00 – 13:15
30.11.2022 – Platforma Zoom, godziny godziny 9:00 – 13:15
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od dnia ogłoszenia naboru do dnia 23 listopada 2022 r. do godziny 12.00.
Szczegółowy harmonogram szkoleń:
Dzień I 28.11.2022 – Platforma Zoom, godziny 9:00 – 13:15 w tym przerwa 15 minut
Kontrola udzielenia zamówienia publicznego wg ustawy Pzp. Wybrane naruszenia procedury – przykłady.
Blok 1: Kontrola postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy Pzp: organy kontroli, przebieg kontroli Prezesa UZP, wynik i działania pokontrolne
Przerwa 15 minut
Blok 2: Wybrane zagadnienia procedury udzielania zamówienia podlegające weryfikacji w postępowaniu kontrolnym:
Szacowanie wartości zamówienia
Kwalifikacja podmiotowa wykonawców
Opis przedmiotu zamówienia / Badanie ofert / Przedmiotowe środki dowodowe
Kryteria oceny ofert
Dzień II : 29.11.2022 – Platforma Zoom, godziny godziny 9:00 – 13:15 w tym przerwa 15 minut
Tryb podstawowy, tryb zamówienia z wolnej ręki oraz elektronizacja zamówień publicznych – wybrane aspekty.
Blok 1: Tryb podstawowy, ze szczególnym uwzględnieniem wariantu II i III
Tryb zamówienia z wolnej ręki – procedura i wybrane przesłanki na przykładzie studium przypadku
Przerwa 15 minut
Blok 2: Elektronizacja zamówień publicznych.
Komunikacja między zamawiającym a uczestnikami postępowania
Dzień III 30.11.2022 – Platforma Zoom, godziny godziny 9:00 – 13:15 w tym przerwa 15 minut
Zamówienia społeczne – umowa w sprawie zamówienia publicznego.
Blok 1: Klauzule społeczne w zamówieniach publicznych i pozostałe aspekty społeczne w zamówieniach publicznych
Przerwa 15 minut
Blok 2: Konflikt interesów. Umowa w sprawie zamówienia publicznego i przesłanki zmiany umowy
Prowadzący szkolenie: Paweł Bednarski
Prawnik, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizujący się w prawie zamówień publicznych. Wieloletni pracownik UZP. Naczelnik jednego z wydziałów kontroli w Departamencie Kontroli Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych. Posiada doświadczenie trenerskie zdobyte w ramach projektów: „Efektywne Zamówienia Publiczne – wzmocnienie potencjału administracji”, czy „Profesjonalizacja kadr w zamówieniach publicznych”, realizowanych przez UZP w latach 2017 – 2018, oraz 2021 – 2022. Absolwent studiów podyplomowych „Przygotowywanie i zarządzanie projektami PPP” prowadzonych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Entuzjasta biegów długodystansowych.
Uczestnik jest zobowiązany do udziału w całym spotkaniu!
Planowana liczba uczestników: max. 20 osób
ZASADA UCZESTNICTWA
Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest zapoznanie się z Regulaminem zawierającym podstawowe warunki i zasady naboru oraz uczestnictwa w modułach szkoleniowych i doradztwie realizowanym przez Spółdzielnie Socjalną Równość w Krakowie oraz złożenie odpowiednich dokumentów rekrutacyjnych (pliki do pobrania znajdują się poniżej).
Weryfikacja formalna polega na sprawdzeniu:
1) czy Kandydat spełnia kryteria kwalifikowalności grupy docelowej;
2) czy Kandydat pracuje na stanowisku/w instytucji/pełni funkcję/wykonuje zadania wskazane w Informacji o naborze na dany moduł szkoleniowy
3) czy Formularz jest zgodny ze wzorem zamieszczonym w Informacji o naborze na dany moduł szkoleniowy/doradztwo
4) czy formularz jest kompletny (tj. wypełniono wszystkie wymagane pola zgodnie z instrukcją, uzupełniono wymagane podpisy, dołączono wszystkie wymagane załączniki – jeśli dotyczy).
Weryfikacja formalna Formularza dokonywana jest wg formuły „0-1: spełnia-nie spełnia”.
Weryfikacja merytoryczna Formularza polega m.in. na ocenie adekwatności danej formy wsparcia do wykonywanych obowiązków służbowych (zakresu czynności/zajmowanego stanowiska/pełnionej funkcji), indywidualnego uzasadnienia potrzeby wzięcia udziału, a także zaangażowania w doskonaleniu zawodowym (w tym naborze kryterium punktowane w skali „0-6” pkt);
W tym naborze kwalifikowane będę w pierwszej kolejności osoby, które nie brały udziału w poprzednich spotkaniach szkoleniowych
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od dnia ogłoszenia naboru do dnia 23 listopada 2022 r. do godziny 12.00.
O uczestnictwie w projekcie decyduje wynik formalnej i merytorycznej oceny zgłoszeń, w rezultacie której zostanie utworzona lista rankingowa uczestników. Dokumenty złożone po terminie będą rozpatrywane tylko w sytuacji dostępności wolnych miejsc na szkolenie.
Osoby zakwalifikowane na szkolenie zostaną poinformowane o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
Spółdzielnia Socjalna Równość zastrzega sobie możliwość zakończenia lub przerwania naboru na szkolenie w przypadku otrzymania zgłoszeń przekraczających o 50% liczbę miejsc na spotkanie.
SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH
Wypełniony i podpisany Formularz zgłoszeniowy należy przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: biuro@spoldzielniarownosc.pl
UWAGA!
Osoby, które dotychczas brały udział w szkoleniach lub doradztwie organizowanych przez Spółdzielnię Socjalną Równość z siedzibą w Krakowie lub przez pozostałych partnerów projektu, wypełniają jedynie części I – III.
Spółdzielnia Socjalna Równość
https://www.facebook.com/cateringrownosc
Pliki do pobrania:
- Regulamin projektuTyp: PDF, Rozmiar: 573.13 kB
- Formularz zgłoszeniowyTyp: DOCX, Rozmiar: 436.66 kB