Nabór na szkolenie: "Tworzenie Indywidualnych planów reintegracji w PS w świetle nowej ustawy o ekonomii społecznej z uwzględnieniem superwizji profesjonalnego działania - poziom zaawansowany"Rekrutacje bieżące
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Forma szkolenia: stacjonarna, Kraków ul. Bernardyńska 3
Prowadzący: dr Katarzyna Wojtanowicz
Wymiar szkolenia: 2 dni po 8 godzin dydaktycznych
Terminy szkolenia : 8-9 maja 2023r.
HARMONOGRAM I PROGRAM SZKOLENIA
8 maja 2023 r. – od godz. 9:00 – 16:00
9:00-10.30 - wprowadzenie do szkolenia:
- Integracja grupy
- Superwizja – teoretyczne zagadnienia wsparcia superwizyjnego
10:30-10:40 – przerwa
10:40-12:10 – zajęcia szkoleniowe:
- Budowanie świadomości czerpania korzyści z poddawania swojej pracy superwizji
12:10-12.40 – obiad
12:50-14:20 – zajęcia szkoleniowe:
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem i frustracją
14:20-14:30 – przerwa
14:30 – 16:00 – zajęcia szkoleniowe:
- Elementy przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
9 maja 2023 r. – od godz. 9.00-16.00
9:00-10.30 – zajęcia szkoleniowe:
- Warsztat - sesja superwizyjna
10:30-10:40 – przerwa
10:40-12:10 – zajęcia szkoleniowe:
- Warsztat - sesja superwizyjna
12:10-12.40 – obiad
12:50-14:20 – zajęcia szkoleniowe:
- Warsztat - sesja superwizyjna
14:20-14:30 – przerwa
14:30 – 16:00 – zajęcia szkoleniowe:
- Warsztat - sesja superwizyjna
Uczestnik jest zobowiązany do udziału we wszystkich dniach szkoleniowych, a także do obligatoryjnego wypełnienia testu pre (przed rozpoczęciem szkolenia) i post (po zakończeniu).
Planowana liczba uczestników: do 15 osób
Organizator szkolenia zapewnia wykwalifikowanego trenera oraz materiały szkoleniowe.
ZASADA UCZESTNICTWA
Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest zapoznanie się z Regulaminem zawierającym podstawowe warunki i zasady naboru oraz uczestnictwa w modułach szkoleniowych i ogólnopolskim spotkaniu kierowników OWES realizowanych przez UPJPII oraz złożenie odpowiednich dokumentów rekrutacyjnych (pliki do pobrania znajdują się poniżej).
Weryfikacja formalna polega na sprawdzeniu:
1) czy Kandydat spełnia kryteria kwalifikowalności grupy docelowej;
2) czy Kandydat pracuje na stanowisku/w instytucji/pełni funkcję/wykonuje zadania wskazane w Informacji o naborze na dany moduł szkoleniowy/spotkanie sieciujące;
3) czy Formularz jest zgodny ze wzorem zamieszczonym w Informacji o naborze na dany moduł szkoleniowy/doradztwo;
4) czy formularz jest kompletny (tj. wypełniono wszystkie wymagane pola zgodnie z instrukcją, uzupełniono wymagane podpisy, dołączono wszystkie wymagane załączniki – jeśli dotyczy).
Weryfikacja formalna Formularza dokonywana jest wg formuły „0-1: spełnia-nie spełnia”.
Weryfikacja merytoryczna Formularza polega m.in. na ocenie adekwatności danej formy wsparcia do wykonywanych obowiązków służbowych (zakresu czynności/zajmowanego stanowiska/pełnionej funkcji), indywidualnego uzasadnienia potrzeby wzięcia udziału, a także zaangażowania w doskonaleniu zawodowym
(w tym naborze kryterium punktowane w skali „0-6” pkt);
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH
Dokumenty rekrutacyjne będą przyjmowane od dnia ogłoszenia naboru do dnia 04 maja 2023 r. do godziny 15.00. O uczestnictwie w projekcie decyduje wynik formalnej i merytorycznej oceny zgłoszeń, w rezultacie której zostanie utworzona lista rankingowa uczestników. Dokumenty złożone po terminie będą rozpatrywane tylko w sytuacji dostępności wolnych miejsc na szkolenie.
Osoby zakwalifikowane na szkolenie zostaną poinformowane o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie zastrzega sobie możliwość zakończenia lub przerwania naboru na szkolenie w przypadku otrzymania zgłoszeń przekraczających o 50% liczbę miejsc na szkolenie.
SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH
Wypełniony i podpisany Formularz zgłoszeniowy należy przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: barbara.sordyl-lipnicka@upjp2.edu.pl oraz w wersji papierowej na adres: 31-069 Kraków, ul. Bernardyńska 3.
Uwaga!
Osoby, które dotychczas brały udział w szkoleniach organizowanych przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, wypełniają jedynie części I – III.
Pliki do pobrania:
- regulaminTyp: DOCX, Rozmiar: 448.85 kB
- formularz zgłoszeniowyTyp: DOCX, Rozmiar: 423.45 kB