Majowe warsztaty z Latarnikiem w akcji
ROPS W KRAKOWIE OGŁASZA NABÓR PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ Z MAŁOPOLSKI NA BEZPŁATNE WARSZTATY ONLINE Z „LATARNIKIEM W AKCJI”*
Warsztaty mają na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych, w tym wykorzystanie narzędzi cyfrowych i korzystanie z e-usług publicznych osób w wieku 18+ posiadających niskie kompetencje w ww. zakresie.
MAJOWE WARSZTATY ODBĘDĄ SIĘ W DNIACH 11, 12, 16 i 17 MAJA 2022 R. w godz. 10:00-11:30
NA PLATFORMIE ZOOM.
Uczestnik będzie zobowiązany do udziału we wszystkich dniach warsztatowych.
W warsztatach nie mogą wziąć udziału osoby, które uczestniczyły już w warsztatach z Latarnikiem w akcji! Zapraszamy pozostałych przedstawicieli Państwa instytucji.
Ilość osób w grupie ograniczona.
Zgłoszenia z imieniem i nazwiskiem oraz nazwą instytucji powinny zostać przesłane na adres: mkucinska@rops.krakow.pl do 29 kwietnia do godz. 9:00!
Decyduje kolejność zgłoszeń!
Po przystąpieniu do warsztatów Uczestnicy zobowiązani będą do wypełnienia dokumentacji projektowej online dla Stowarzyszenia „Miasta w Internecie” oraz dla ROPS w Krakowie.
Na szkoleniu zostanie poruszona nastepująca tematyka:
Facebook:
- jak stworzyć profesjonalną strategię komunikacji;
- jak prowadzić angażującą komunikację z odbiorcami:, czyli jak tworzyć ciekawe posty i kiedy publikować;
- jak radzić sobie z "hejterami", czyli co nieco o moderacja profili;
- z jakich narzędzi korzystać, by ułatwić sobie pracę;
- jak działa algorytm Facebooka;
- jakie dodatkowe funkcjonalności posiada Facebook;
- jak prowadzić podstawowe działania reklamowe.
Instagram:
- jak tworzyć angażujące treści dopasowane do odbiorców Instagrama;
- jak kreować atrakcyjne wizualnie stories (poznacie także narzędzia do ich tworzenia);
- jak poprawnie korzystać z hasztagów;
- jak uzupełnić bio, by było chwytliwe;
- jak założyć profil firmowy i czym różni się od prywatnego.
Szkolenie poprowadzi Karolina Magiera – z wykształcenia menedżerka kultury i specjalistka ds. mediów społecznościowych oraz contentu. Obecnie freelancerka tworząca własną markę PR Kultury, a także Wiceprezeska Fundacji Sztukarnia – organizacji kreującej działania kulturalne, edukacyjne i społeczne w krakowskiej przestrzeni miejskiej. Związana z wieloma organizacjami pozarządowymi, instytucjami kultury oraz agencjami marketingowymi w całej Polsce, które wspiera jako szkoleniowiec, marketingowiec oraz copywriter.