Nabór wniosków grantowych o udzielenie wsparcia finansowego w formie grantu na sfinansowanie działań polegających na przeciwdziałaniu upadłości oraz utrzymaniu miejsc pracy zagrożonych w następstwie wystąpienia pandemii COVID-19 oraz wprowadzonych w związku z nią obostrzeń w prowadzeniu działalności gospodarczej w ramach Programu Grantowego Projektu "MOWES2 - Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Krakowski Obszar Metropolitalny"
Informujemy, iż od dnia 01.04.2021r. zostanie przeprowadzony nabór Wniosków grantowych – nabór ma charakter ciągły.
Wszystkie umowy o przyznanie grantu w ramach niniejszego naboru muszą zostać podpisane do dnia 30.06.2021 r. lub do wyczerpania alokacji w zależności, która z tych dat będzie datą wcześniejszą.
Nabór skierowany jest wyłącznie do uczestników projektu "MOWES2 - Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Krakowski Obszar Metropolitalny" Działanie 9.3 Wsparcie ekonomii społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Przed złożeniem wniosku prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Programu Grantowego (część 2) oraz jego załącznikami.
CEL KONKURSU:
Celem wsparcia finansowego w formie grantów jest przeciwdziałanie upadłości PS oraz PES przekształcanych w PS i utrzymanie miejsc pracy zagrożonych w następstwie wystąpienia COVID-19.
W ramach grantów finansowane mogą być nakłady konieczne do poniesienia w związku z:
- rozszerzeniem/dywersyfikacją/ zmianą profilu dotychczasowej działalności gospodarczej.
- przekwalifikowaniem działalności oraz / lub wsparciem procesu produkcyjnego/usługowego.
ALOKACJA:
Całkowita alokacja środków w ramach projektu „MOWES2 - Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Krakowski Obszar Metropolitalny” wynosi 50 000,00 zł (tj. max. 5 grantów).
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego należy przesyłać w formie elektronicznej na adres: granty.kom@armz.pl wraz z kompletem załączników od dnia 01.04.2021 r.
Wnioski w formie papierowej należy dostarczyć do dnia podpisania umowy do siedziby Grantodawcy ul. Grunwaldzka 5, 32-500 Chrzanów od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Wnioski w formie pisemnej można składać również za pośrednictwem poczty/kuriera.
Egzemplarz wniosku składany w formie elektronicznej stanowi skan oryginału wniosku wraz z załącznikami.
Czas trwania inicjatywy:
Okres realizacji Inicjatywy powinien wynosić od 1 do 5 miesięcy.
UWAGA: W ramach konkursu grantowego niekwalifikowalny jest podatek VAT (koszty kwalifikowane w grantach to wydatki netto, a podatek VAT nie może być uwzględniany również jako wkład własny).
Szczegółowy informacje w tym zakresie zawiera Regulamin konkursu wraz z załącznikami.
Procedura naboru wniosków o przyznanie wsparcia finansowego w formie grantu znajduje się w § 10 Części 2 Regulaminu udzielania wsparcia finansowego w ramach programu grantowego.
Wzory dokumentów dostępne są w Biurze Projektu oraz do pobrania poniżej:
Pliki do pobrania:
- REGULAMIN UDZIELANIA WSPARCIA FINANSOWEGO W RAMACH PROGRAMU GRANTOWEGOTyp: PDF, Rozmiar: 535.62 kB
- Załącznik 1 - Wniosek o dofinansowanie InicjatywyTyp: DOCX, Rozmiar: 380.43 kB
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc publiczną związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz jej skutkówTyp: XLSX, Rozmiar: 30.83 kB
- Załacznik 2 - Karta oceny formalnejTyp: DOC, Rozmiar: 300.54 kB
- Załącznik 3 - Umowa o udzielenie wsparcia finansowego w formie grantuTyp: PDF, Rozmiar: 402.89 kB
- Wzór opisu dokumentów księgowychTyp: DOCX, Rozmiar: 437.56 kB
- Załącznik 4 - Sprawozdanie z realizacji InicjatywyTyp: DOCX, Rozmiar: 376.40 kB
- Oświadczenie o braku podwójnego finansowania wydatków w projektach współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu SpołecznegoTyp: DOC, Rozmiar: 37.89 kB
- Oświadczenie dot. rozliczenia inicjatywyTyp: DOCX, Rozmiar: 95.44 kB