Ekonomia Społeczna w Małopolsce

Szkolenie online „Silna marka i skuteczna strategia marketingowa”

18 maja 2020Aktualności, Szkolenia

Chcesz skutecznie sprzedawać swoje towary i usługi? Potrzebujesz usystematyzowania wiedzy na temat marketingu? Chcesz poznać proste i skuteczne narzędzia marketingowe?

Zapraszamy podmioty ekonomii społecznej (m.in. fundacje, stowarzyszenia, podmioty reintegracji społecznej KIS, CIS, ZAZ, WTZ, spółki z o.o. non profit) z Małopolski Zachodniej tj. powiatów Olkuskiego, Wadowickiego, Chrzanowskiego i Oświęcimskiego do udziału w szkoleniu Silna marka i skuteczna strategia marketingowa, które odbędzie się online (za pośrednictwem platformy Zoom) w dniach 02-03 czerwca 2020 w godz. 10.00-13.30. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • dzięki szkoleniu będziesz mógł odświeżyć i usystematyzować wiedzę z obszaru marketingu,
  • nauczysz się, jak przygotować skuteczną strategię marketingową dla Twojej organizacji,
  • przećwiczysz wybrane kroki przygotowywania strategii marketingowej pod okiem doświadczonego marketera,
  • poznasz bezpłatne i proste w obsłudze narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać podczas działań marketingowych w swojej organizacji,
  • będziesz miał okazję skonsultować swoje pytania i wątpliwości z prowadzącym.

 

Zapisy:

Na szkolenie obowiązują zapisy. Zgłoszenia przyjmowane będą do 28 maja do godz. 20.00. Aby zarejestrować się na szkolenie należy wykonać wszystkie trzy opisane poniżej kroki:

  1. Zapisać się w formularzu zgłoszeniowym (każdy uczestnik indywidualnie) dostępnym pod adresem:  https://forms.gle/2NMgatXEjuSYEoHi6​ 
  2. Wypełnić formularz zgłoszeniowy zgodnie z poniższymi informacjami:

a) dla ORGANIZACJI OBJĘTYCH WSPARCIEM MOWES2 MZ uproszczony formularz (zał. 1A - dostepny na dole wiadomości)  

lub

b) dla ORGANIZACJI, KTÓRE NIE REKRUTOWAŁY SIĘ DOTYCHCZAS DO PROJEKTU MOWES2 MZ (od sierpnia 2019 roku) formularz (zal. 1B) + zał. 2A lub 2B (dostepne na dole wiadomości)

  1. wypełnić formularz danych osobowych - indywidualnie dla każdego uczestnika szkolenia, który nie uczestniczył dotychczas we wsparciu w ramach projektu MOWES2 MZ (od sierpnia 2019 roku). Formularz dostępny jest pod adresem: https://tiny.pl/779qm
  2. Przesłać skan uzupełnionych i podpisanych dokumentów na adres mowesmz@fundacjagap.pl

UWAGA! Formularz zgłoszeniowy musi zostać podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania organizacji zgodnie z danymi widniejącymi w KRS.

Spełnienie wszystkich powyższych formalności jest warunkiem udziału w szkoleniu. Po zakończeniu rekrutacji przekażemy zgłoszonym organizacjom informację na temat zakwalifikowania się do udziału w szkoleniu. W przypadku dużej liczby chętnych o udziale w szkoleniu decydować będzie kompletność dokumentacji oraz ocena motywacji i wpływu szkolenia na rozwój organizacji (na podstawie formularza zgłoszeniowego).  Liczba miejsc na szkolenia jest ograniczona. Jedna organizacja może zgłosić maksymalnie 3 osoby. Pełny regulamin udziału w szkoleniach MOWES dostępny jest pod adresem: https://tiny.pl/779qt

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy (mowesmz@fundacjagap.pl) lub telefoniczny 12 423 76 05. W razie problemów organizator służy pomocą przy wypełnieniu dokumentacji.


Zakres tematyczny szkolenia

  1. Czym jest marka?
  • Kluczowe pytania strategiczne, jakie musi stawiać sobie każda organizacja.
  • Definicja marki: misja, cele, pozycjonowanie, przewaga konkurencyjna, elementy

 

  1. Grupy docelowe:
  • projektowanie person
  • dobór kanałów komunikacji

 

  1. Czym jest marketing? Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową? Poszczególne etapy działań:
  • pozyskiwanie informacji: badania i research
  • analiza
  • strategia marketingowa
  • kreacja

 

  1. Analiza wewnętrzna i zewnętrzna - analiza SWOT w strategii marketingowej – badanie szans
    i zagrożeń

 

  1. Strategia marketingowa – podstawowa definicja
  • cele
  • persony
  • harmonogram
  • mierzenie wskaźników konwersji
  • budżet

 

  1. Czym jest kreacja?  Jak tworzyć angażujące kreacje - dobór materiałów i tworzenie skutecznego komunikatu?
  • komunikat
  • kanały komunikacji
  • narzędzia
  • lejki marketingowe

 

  1. Przydatne narzędzia marketingowe

 

  1. Indywidualne konsultacje

 

Trener

Szkolenie poprowadzi Tomasz Groń - Marketing & Communication Manager w #OMGKRK. Zajmuje się projektowaniem i produkcją komunikacji, produkcją wydarzeń, public relations i marketingiem, hackowaniem wzrostu oraz event marketingiem. Specjalizuje się w branżach IT, technologicznej, startupowej, kulturalnej i rozrywkowej. Przez 3 lata był związany ze Smogathonem – globalnym konkursem dla innowacji walczących ze smogiem. W portfolio ma pracę przy inicjatywach takich jak Global Clean Air Summit – jedna z największych konferencji poświęconych walce o czyste powietrze, CONFidence – największa konferencja InfoSec w regionie CEE, HackYeah – największy hackathon
w Europie, Krakowski Festiwalu Filmowy – jedno z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń poświęconych filmom dokumentalnym, animowanym oraz krótkim fabułom.

Dodatkowo realizował kampanie dla firm z branż: beauty, gastronomicznej, budowlanej, architektonicznej. Ma za sobą ponad 70 projektów przeprowadzonych m.in. w Austrii, Indiach, Hong Kongu i Wielkiej Brytanii.

 

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu „MOWES2 – Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Małopolska Zachodnia” w ramach Osi Priorytetowej 9, Działania 9.3, Poddziałania A, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Pliki do pobrania:

x
Słowa krótsze niż 4 znaki oraz spójniki nie są brane pod uwagę podczas wyszukiwania
Wyniki: 0
sortuj wg:
najnowsze
najstarsze

Uwaga: strona wykorzystuje pliki cookies.
Podczas korzystania ze stron internetowych zamieszczonych na serwerach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

Zgadzam się